پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه درواقع یکی از پر استفاده ترین خدمات شبکه میباشد که بر نگهداری شبکه یک شرکت یا سازمان به صورت همیشه فعال و در اوج عملکرد خود ، و همچنین مدیریت زیرساخت شبکه ، سرورها ، کامپیوتر ها ، تجهیزات ارتباطی مثل سوییچ و روتر و ماشین های اداری مثل فکس و پرینتر  و غیره تمرکز دارد .

امروزه که اکثر سازمانها و شرکتها از سیستمهای کامپیوتری استفاده می کنند. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین بروز مشکلات و چالش ها و نیاز پیدا کردن به امکانات جدید ، مدیریت شبکه و زیر ساخت آن را به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از فعالیت های هر سازمان یا شرکت تبدیل شده است .

پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه 

با این مفهومی که ما ازپشتیبانی شبکه درک کردیم به این نتیجه می رسیم که با پیشرفت تکنولوژی و استفاده رقیبان ما از آخرین فناوری ها ، شرکت ها و سازمانها بدون داشتن یه شبکه دائم و امن که در اوج عملکرد خود قرارداشته باشد شانسی برای رقابت و پیشرفت خود ندارند . درواقع نبود یک بستر مناسب زیرساختی ، سرور و کارایی مناسب آن و سایر موارد ذکر شده فعالیت شرکت را قطعا مختل میکند .

این خدمات میتواند راه اندازی شبکه یا رفع مشکل یا حتی ارتقاء در سطح شبکه باشد فقط مهم است که این خدمات شبکه طوری برنامه ریزی شود که هم انعطاف پذیر باشد و هم قابلیت مقیاس پذیری را درون خود داشته باشد و در آینده بتوان تمام ارکان شبکه اعم از سخت افزاری ، نرم افزاری را بسط و گسترش داد.    

در نتیجه حضور یک تیم نگهداری و پشتیبانی شبکه با تجربه و متخصص در کلیه سازمانها ضروری است .

پشتیبانی شبکه وانیاتک :

شرکت پشتیبانی شبکه وانیاتک یک تیم متعهد ، با رویکرد ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین خدمات در کوتاهترین زمان ، با تکیه بر تخصص و تجربه ای که در طول سالیان دراز در زمینه شبکه کسب کرده است با تمام توان برای نگهداری و رفع مشکلات شبکه ای مشتریان ، تلاش خود را آغاز کرده است و آماده ارائه ی خدماتی دور از تصور به شما می باشد.

ما راهکارهای با کیفیت ، متناسب و مقرون به صرفه را برای نگهداری شبکه ارائه میدهیم.

تمام لحظات در کنارتان هستیم

 

نگهداری شبکه

چرا خدمات پشتیبانی شبکه ما  ؟

ما از راه دور شبکه شما، سرورها ، سوئیچ ها، روترها و فایروال ها را مدیریت  می کنیم  تا زیرساخت های شبکه و برنامه های کاربردی را با هم کنترل کنیم. ما راه کارهای با کیفیت زیاد ، مقیاس پذیر و مقرون به صرفه را برای برون سپاری خدمات شبکه شما ارائه می دهیم. راهکارهای ما  طوری تنظیم شده اند که به شما اجازه می دهد هزینه های خود را 50٪ کاهش دهید.

ویژگی های پشتیبانی شبکه ما

  • پشتیبانی 7/24
  • سابقه و تجربه زیاد
  • واحد پشتیبانی تلفنی و آنلاین
  • خدمات با کیفیت
  • سرعت زیاد ارائه خدمات
  • مشاوره رایگان شبکه
  • پیگیری کار تا رسیدن به سرانجام
  • همیشه در دسترس و پاسخگو

ما منتظر وقوع مشکل نیستیم بلکه سیاستی در پیش گرفته ایم که درصد بروز مشکلات به صفر برسد اما با توجه به استفاده مکرر و مداوم از تجهیزات شبکه و با پیشرفت تکنولوژی و رواج امکانات شبکه های کامپیوتری مدیریت و نگهداری آن مستلزم دانش و تخصص در این زمینه است .

هنگامی که مشکلات بوجود می آیند ما فرآیندهای پیش بینی شده ای داریم  و تکنولوژی هایی در نظر گرفته ایم که به سرعت نواقص و مشکلات اصلاح گردند.

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی شبکه وانیاتک

در ابتدا نیاز سنجی و بررسی شرایط فعلی کارکرد شبکه به جهت پایدار شدن  وضعیت شبکه در دستور کار قرار میگیرد : اینکه شرکت ها یا سازمانها چه انتظاراتی از شبکه شان دارند و اینکه در حال حاظر شرایط شبکه فعلی آنها چقدر پاسخگوی نیاز فعلی و انتظارات آتی آن هاست کلید حل خیلی از مشکلات آنهاست .

 این موارد شامل تمام مشتریان وانیاتک میشود . مواردی مثل

  1. وضعیت امنیت شبکه و تست نفوذ
  2. وضعیت بکاپ گیری از سرور و شبکه
  3. وضعیت آنتی ویروس سرور و کامپیوتر ها و …
  4. وضعیت سرور ها از نظر سخت افزاری
  5. وضعیت سرور ها از نظر نرم افزاری و آخرین بروزرسانی ها
  6. وضعیت کامپیوتر ها از نظر سخت افزاری و نر م افزاری
  7. وضعیت تجهیزات ارتباطی شبکه و تجهیزات مخابراتی
  8. وضعیت پسیو شبکه انها ، کابل کشی ، کیفیت لینک ها

مرحله بعدی ارائه راهکار و مشاوره به مدیران شرکتها و تصمیم گیری آنهاست که میخواهند همین گونه ادامه دهند یا تغییرات قرار است انجام گردد .که در صورت تصمیم گزینه اول نهایت تلاش برای بهینه سازی شرایط موجود در دستورکار قرا میگیرد و درغیر اینصورت اصلاحات و تغییرات انجام خواهد شد. تارسیدن به مرحله پایداری شبکه .از این مرحله به بعد وارد فاز نگهداری شبکه میشویم و مشتریان شبکه دیگر نباید نگرانی داشته باشند و با خیال راحت به کسب و کار خود بپردازند.

خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه

انواع خدمات پشتیبانی شبکه :

وانیاتک با توجه به نیاز مشتریان  و وجود متعدد کارمندان متخصص شبکه خود طیف وسیعی از خدمات را ارائه میکند.

-خدمات پشتیبانی پسیو شبکه

  • مشاوره در زمینه انتخاب راهکار مناسب
  • مشاوره خرید تجهیزات و راه اندازی پسیو شبکه
  • خرید تجهیزات پسیو شبکه
  • طراحی نقشه پسیو شبکه
  • کابل کشی شبکه
  •  داکت کشی شبکه
  • تجهیزات رک
  • اتصالات فیزیکی شبکه
  •  نودها ، سوکت و پریزهای شبکه
  •  برق اضطراری (UPS)
  •  دوربین های مدار بسته

-خدمات پشتیبانی زیرساخت شبکه

  • مشاوره در زمینه خرید و راه اندازی و رفع مشکلات تجهیزات ارتباطی و زیرساخت شبکه
  • نصب و راه اندازی تجهیزات ارتباطی شبکه مثل سوییچ ها و روترها ، فایروال ها ، UTM ها ، مودم های اینترنت و اکسس پوینت ها
  • رفع مشکلات تجهیزات ارتباطی و زیرساخت شبکه
  • رادیو های وایرلس و آنتن های رادویی شبکه
  • راه اندازی و پشتیبانی سیستم های تلفنی Voip

خدمات پشتیبانی شبکه و پرینتر

  • مشاوره خرید ، راه اندازی و رفع مشکلات ماشین های اداری مثل پرینتر ، اسکنر ، فکس ، بارکدخوان و ...
  • خرید پرینتر های لوکال و تحت شبکه
  • راه اندازی پرینتر های لوکال و اشتراک گذاری پرینتر ها
  • راه اندازی پرینتر های تحت شبکه کابلی و وایرلس
  • رفع مشکلات نرم افزاری پرینترها و فکس و ...

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار

  • مشاوره در زمینه خرید و راه اندازی و رفع مشکلات سخت افزار کامپیوترهای شبکه
  • خرید لپتاپ و کامپیوتر
  • خرید لوازم جانبی کامپیوتر و شبکه
  • رفع مشکلات سخت افزاری کامپیوترها
  • ارتقاء سخت افزاری سیستم های کامپیوتری
  • بهبود عملکرد و کامپیوتر ها از نظر سخت افزاری

پشتیبانی و نگهداری شبکه حضوری

  •  مستند سازی شبکه جهت تهیه داکیومنت از فعالیت شبکه و تدوین شناسنامه از کل تجهیزات ، ثبت روند کارکد شبکه و اقدامات انجام شده جهت گزارش به مدیران
  • اجرا و رفع مشکل موارد مربوط به بکاپ گیری از سرور شبکه
  • بروزرسانی امنیتی شبکه و رفع مشکلات امنیتی شبکه ، سرورها و کامپیوترها
  •  

خدمات پشتیبانی شبکه و سرور

هرآنچه که مربوط به عملکرد مناسب سرورهای شبکه ست. 

  • مشاوره در زمینه خرید و راه اندازی و رفع مشکلات سرور
  • رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری سرورهای شبکه
  • ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری سرور های شبکه
  • راه اندازی و نصب سخت افزاری و نرم افزاری سرورها
  • بهبود عملکرد سرورها در شبکه

خدمات پشتیبانی اکتیو شبکه

  • مشاوره در زمینه راه اندازی و رفع مشکلات اکتیو شبکه
  • نصب و راه اندازی سرویس های شبکه
  • ارتقاء نرم افزاری و سرویس دهی سرورهای شبکه

نگهداری شبکه های کامپیوتری از راه دور

    • مانیتورینگ روزانه شبکه جهت پیشگیری از وقوع مشکلات و افزایش بازدهی و کارایی کامپیوتر و شبکه
    • بررسی بکاپ های شبکه طی یک برنامه ریزی منظم
    • بررسی دوره ای امنیت شبکه

چگونگی استفاده از پشتیبانی شبکه 

عدم برون سپاری شبکه :

از ویژگی های و ارزش افزوده ای که خدمات پشتیبانی شبکه به کسب و کار شما اضافه میکنندگفته شد ، اما ممکن است برخی شرکتها احساس کنند خودشان میتوانند مشکلات را برطرف و پشتیبان شبکه خود باشند .این شرکتها قطعا از پیامدهای عدم توجه به شبکه خود آگاه نیستند و زمانی متوجه این موضوع میشوند که متحمل ضرر بسیاری شده اند و کار از کار گذشته است.

پشتیبان شبکه تمام وقت:

برخی کسب و کارهای دیگر یک پشتیبان شبکه پاره وقت برای مدیریت و نگهداری شبکه خود استخدام میکنند و شبکه خود را به دست او میسپارند که با اینکه ممکن است اینکار مناسب برخی از این کسب و کار ها نباشد و نیاز به حضور تمام وقت یا حتی پاره وقت یک کارشناس شبکه داخل شرکت نباشد ، اما نسبت به حالت عدم برونسپاری شبکه خیلی شرایط بهتری را تجربه میکنند . 

استفاده از افراد شخصی :

همانند استفاده از پشتیبان شبکه ، همکاری با یک شخص و سپردن شبکه سازمان یا شرکت خود هم معایب و مزایایی به همراه دارد و ممکن است معایب آن بیشتر از مزایای آن باشد. افراد شخصی به دلیل عدم پایبندی به موارد حقوقی ، تعهد بسیار پایین تری دارند و همچنین یافتن و اعتماد کردن به یک شخص برای صاحبان کسب و کار بسیار کار سختی است و بهتر است اجتناب کنند.

شرکت پشتیبانی شبکه

بهترین حالت برای انجام خدمات شبکه ،برون سپاری خدمات به یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه میباشد.شرکتهای  ارائه دهنده خدمات شبکه ، مزایای بسیار زیادی برای کسب و کار ها دارند اما عدم برونسپاری شبکه به شرکتهای متخصص در این حوزه بیشتر از اینکه شما را از مزیت های  آن محروم کند ، شرکت یا سازمان شما را با چالش های زیادی روبرو میکند.

  برخی از مواردی که در زمان استخدام برای پشتیبانی شبکه پاره وقت باید در نظر بگیرید :

  • میزان تخصص آن را خودتان باید بسنجید .
  • شخصی باشد که بتوانید به آن اعتماد کنید و اسناد و اطلاعات محرمانه شرکت را در اختیار آن قرار دهید.
  • راهکارهایی که ارائه میدهد مناسب و استاندارد و کاربردی باشد.
  • در زمان بروز مشکل یا خطر در زمانهایی که حضور فیزیکی در شرکت ندارد کارهای شرکت مختل نشود .
  • خدمات شبکه به دلیل گستردگی و پراکندگی که دارند ممکن است از عهده تخصص یک شخص خارج باشد .
  • مثلا انجام موارد پسیو شبکه ، کارشناس پسیو کار شبکه میخواهد ، زیرساخت شبکه معمولا کارشناس زیر ساخت شبکه مثل کارشناس سیسکو یا میکروتیک میخواهد ،مدیریت سیستم تلفنی ویپ کارشناس ویپ میخواهد و …
استخدام پشتیبان شبکه

ویژگی های برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه

یک شرکت پشتیبانی شبکه در هربخش شبکه کارشناس مربوط به خودش را دارد.

  • بخش اکتیو شبکه
  • بخش پسیو شبکه
  • بخش زیرساخت شبکه و …

علاوه بر مواردی که گفته شد در صورت برون سپاری شبکه خود به یک شرکت پشتیبانی شبکه یکسری مزیتها برای شما به ارمغان می آورد.

  • کاهش هزینه ها : تصویر کنید به جای استخدام یک پشتیبان شبکه ، خدمات خود را به یک شرکت پشتیبانی شبکه بسپارید در این صورت بیشتر هزینه ای که بابت زمان های حضور پشتیبان شبکه خود میپردازید و غیر ضروری است میتوانید ان را پس انداز کنید یا در بخشهای دیگری هزینه  کنید.
  • صرفه جویی در زمان : شرکتهای شبکه معمولا با راهکارهایی که دارند ، میتوانند زمان پاسخگویی و خدمات را نصف یا حتی کمتر کنند و در عمل سرعت را برای شما به ارمغان بیاورند.
  • در دسترس بودن یا همان availabelity :  برون سپاری شبکه در مقابل استفاده از اشخاص یا استخدام پشتیبان پاره وقت ، مزیت دیگری که دارد : همیشه در دسترس بودن آن است . یعنی طرف حساب شما یک نفر نیست یک شرکت است و  قطعا در کوتاه ترین زمان به مشکلات شما پاسخ داده میشود. یا در صورت نیاز کارشناس ما به محل شما اعزام میگردد.
  • تخصص : معمولا مدیران شرکتهای پشتیبانی شبکه از وجود افراد متخصص در ارکان شرکت ، برای خدمات دهی به مشتریان خود استفاده میکند و فقط شما باید بتوانید بهترین شرکت را انتخاب کنید.
  • تجربه : معمولا شرکتهای پشتیبانی شبکه بدلیل سرویس دهی به تعداد خیلی زیادی از شرکتها و سازمانها تجربه بیشتری کسب کرده و راهکارهای بهتری دارند .
  • ریسک کمتر : وقتی که دائما شبکه شما توسط یک تیم نگهداری شبکه در حال رصد باشد طبیعتا جایی برای خرابی و خطر نمی ماند.
  • امنیت : وقتی بایک شرکت قرار امضا شود به دلیل بند حغظ اطلاعات و محرمانگی دیگر نیاز نیست نگران لو رفتن اطلاعات حیاتی شرکت بود زیرا شرکت در قبال اطلاعات و اسناد شرکت مسئول است. 
  • آرامش : وقتی یک تیم حرفه ای در حال کار باشد ، همه چیز در جای خود قرار میگیرد ، و اطمینان از اینکه مدیریت و نگهداری شبکه در دست گزینه درستی است خیال مشتری راحت میشود و میتواند با آرامش به کسب و کار خود بپردازد.
  • به روز بودن : یک شرکت نگهداری شبکه با بروز رسانی دائمی کامپیوتر ها ، سرور ها ، سوییچ ها و روترها باعث بروز ماندن شبکه شما و مقابله با کهنه شدن قابلیتها و فناوری شبکه شما میشوند.

مراحل درخواست پشتیبانی شبکه وانیاتک

1

بررسی زیر ساخت و نیازسنجی اولیه : 

امکان تهیه صورت وضعیت از تمام شبکه جهت انتخاب پلن پشتیبانی از طریق بازدید حضوری یا با پاسخ دادن سوالاتی که ما آماده کرده ایم.

2

مشاوره رایگان و ارائه راهکارهای موجود : 

امکانی که به شما کمک میکند راهکار های موجود برای نیازهای شبکه ی خود را شناسایی کرده و در جهت انتخاب بهتر پلن پشتیبانی گام بردارید.

3

انتخاب پلن مناسب و دریافت پیش قرارداد : 

پلن مناسب شما پلنی است که تمام نیازهای های کسب و کار شما را پوشش داده و برای شما مقرون به صرفه تر است .

4

امضا قرارداد همکاری : 

تایید پیش فاکتور از طرف شما به منزله آمادگی برای امضای قرارداد پشتیبانی 1 ساله خواهد بود .

5

شروع پشتیبانی و نگهداری شبکه : 

آغاز راه اندازی ، بهینه سازی ، رفع مشکلات شبکه ای ، مدیریت و نگهداری شبکه شما

_

چک لیست پشتیبانی شبکه  

_

کارشناس وانیاتک وقتی جهت انجام امور پشتیبانی شبکه به محل شرکت مشتری اعزام میشود طبق چک لیستی ، که ما آن را از قبل برای همه مشتریان شبکه وانیاتک طراحی کرده ایم شروع به انجام کارها طبق چک لیست پشتیبانی شبکه میکند .

چک لیست پشتیبانی شبکه در بیشتر مواقع به ترتیب اولویت انجام میشود.

چک لیست وانیاتک چیست؟

  • 1-
    دریافت لیست درخواستهای پشتیبانی شبکه مورد نیاز کارمندان و مدیران شرکت مشتری ( از شخص یا واحد هماهنگ کننده آن شرکت با ما )
  • 2-
    اولویت بندی موارد داخل لیست درخواستی و انجام 5 مورد دارای اولویت فوری
  • 3-
    بررسی بکاپ ها و موارد مربوط به بکاپ سرور
  • 4-
    بررسی موارد امنیتی شبکه و روتر ، فایروال ، آنتی ویروس ها و ...
  • 5-
    بررسی سایر موارد داخل لیست درخواست پشتیبانی شبکه
  • 6-
    بررسی تغییرات ، به روز رسانی ها و تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری سرور ها و کامپیوتر هاو ... که قبل از اعزام به محل سایت مشتریان معمولا به صورت هفتگی و ماهیانه برای هر مشتری تهیه میشود.
  • 7-
    تهیه گزارش و ثبت اقدامات انجام شده جهت مستند سازی و آگاهی از کارهای انجام شده و باقیمانده و تنظیم چک لیست پشتیبانی شبکه برای مراجعه بعدی

وانیاتک چه خدمات پشتیبانی شبکه ای را ارائه میدهد.

 

خدمات کامپیوتر شامل آماده سازی کامپیوتر و تعریف حساب کاربری و تنظیمات شبکه برا کارمندان جدید میباشد. زمانی که یک کارمند جدید استخدام می کنید، اولین کاری که ما انجام دهیم این است که یک سیستم کامپیوتری برای او  آماده ، نصب و راه اندازی کرده ، سپس ساختن یوزر نیم و پسورد دامین و اعمال تنظیمات ، ایجاد دسترسی های یوزر در داخل شبکه ، تعیین دسترسیها و آماده کردن برنامه ها و سرویسهای نرم افزاری لوکال و تحت شبکه ، دسترسی به فولدر شیر ، آماده سازی و راه اندازی ایمیل اکانت و دسترسی به چاپگر را انجام میدهیم.

ناگزیرترین مساله ای که در همه شرکتها اتفاق میفتد مشکلات کامپیوتری و نرم افزاری کاربران است . هرچقدر هم شما مشکلات را ریشه ای حل کنید بازهم مشکلات دیگری اتفاق میفتند . مثلا مشکلات پرینترها ، کندی موقتی سرعت سیستم ها ، که نقش وانیاتک در حل کردن مشکلات شبکه ای کاربران همیشه پررنگ است .

رفع مشکلات شبکه در سطح سرورها و تجهیزات ارتباطی میباشد .گاهی اوقات کند شدن شبکه ممکن است به میزان باری که به سرور تحمیل میشود مربوط باشد ، یا یکی از نرم افزار های سرویس دهنده مثل sql بار زیادی روی سرور می آورند ، یا سرور به مشکل سخت افزاری برخورده است یا مشکلات دیگری که باید بررسی شود . دیگر مشکلاتی که جلوی بهره برداری حداکثری کارمندان از شبکه و سرور را میگیرد سوییچ ها و روتر ها هستند ، که ممکن است مشکل سخت افزاری پیدا کرده باشند یا حتی در کانفیگ آنها مشکلی وجود داشته باشد ، که وانیاتک به همه این مشکلات اشراف دارد و در صورت بروز مشکل در کوتاهترین زمان آن را برطرف میکند .

آگاهی از این که تمام مسائل امنیتی شبکه رعایت شده اند و بروزرسانی های امنیتی انجام شده اند همیشه به ما و خود صاحبان کسب و کار یک حس اطمینان و آرامش میدهد .جدای از این موارد با همان سرعتی که بروز رسانی های امنیتی انجام میشود هکرها و مخربان امنیت در حال تلاش و آزمایش حقه ها و راه های جدید برای نفوذ به شبکه شما هستند .یکی از بزرگترین دغدغه های تیم پشتیبانی شبکه وانیاتک همواره آگاهی از روش های جدید هکرها ،و به طبع آن ارائه راهکار مناسب امنیتی ، بروز رسانی امنیت شبکه و مقابله با راه های نفوذ میباشد تا به مشتریان خود کمک کند شبکه و  اطلاعات خود را امن نگه دارند .

وانیاتک با بهینه کردن و تغییرات تنظیمات شبکه ، برداشتن موانع افزایش سرعت شبکه ، ارائه دادن راه کارهایی که باعث شود فعالیت داخل شبکه بدون دردسر انجام شود ، باعث افزایش بهره وری شبکه میشود .

برخی اوقات قطع شدن های مکرر ارتباط با شبکه ، کندی یا قطعی اینترنت ، هزینه بسیار زیادی روی دست مدیران شرکتها میگذارد . تصور کنید کارمندان زمان زیادی صرف مقابله با این موارد میکنند پس کی امور محوله و وظایف خود را انجام دهند . تخصص کارمندان وانیاتک کمک به شرکتها جهت یافتن راه کار حل مشکلات اینچنینی و برطرف کردن این گونه مشکلات است .

اگرچه یکپارچه کردن سیستم ها و بروزرسانی نرم افزاری شبکه برای نزدیک شدن به اخرین تغییرات تکنولوژی و پیشرفت ها کمی طاقت فرساست اما اگر شبکه شما قدیمی باشد بیشتر مستعد آسیب پذیری است و همچنین بحث سازگاری سخت افزارها با نرم افزارها هم مطرح است. برای شرکت پشتیبانی شبکه وانیاتک مهم ترین هدف ، رضایت مشتری و رسیدن مشتری به مرحله نهایت استفاده از ظرفیت شبکه است .

شرکت خدمات پشتیبانی وانیاتک شما را در به دست آورن هر انچه از نظر سخت افزاری برای اجرای یک سیستم قابل اعتماد مورد نیاز است یاری میکند . ما میدانیم  بهترین گزینه‌ها برای شما چیست و چه زمانی از نظر سخت افزاری نیاز به ارتقاء دارید  پس به شما کمک می کنیم تا با هزینه بسیار کم و متناسب با بودجه شما سخت افزار کامپیوتر ها و سرور ها و سایر تجهیزاتتان را ارتقاء بدهید .

اسناد و اطلاعات شرکت ، دیتابیس نرم افزارها ، ایمیل اکانتها ، تنظیمات کامپوترها ، دیوایس ها ، شبکه ، سرور و هزاران مورد دیگر در شبکه وجود دارد که اگر از آنها مرتبا بکاپ نگیرید قطعا با چالش و مشکل جدی روبرو میشوید  و شاید به دردسر بیفتید و حتی اطلاعات از بین برود . وانیاتک راهکارهای اختصاصی بکاپ گیری خودش را دارد ، و همیشه اقدامات بکاپ گیری از سرور و شبکه جز اصلی ترین و اولین خدمات شبکه ایست که به مشتری ارائه میدهیم.

ویژگی های متخصصین پشتیبانی شبکه وانیاتک

برا ی ما در شرکت خدمات شبکه وانیاتک صرفا تخصص شبکه و فنی بودن یک پشتیبان شبکه ملاک استخدام و همکاری با او نیست . ما برای استخدام کارشناس شبکه و پشتیبان شبکه چند مرحله مصاحبه برگزار میکنیم ، که صرفا یکی از آنها مصاحبه فنی است . یک مرحله از مصاحبه حضوری متقاضیان استخدام در شرکت ما تست روانشناسی و شخصیت شناسی است زیرا برای ما کیفیت خدمات پشتیبانی شبکه  و رضایت مشتریان از هرچیزی بالاتر است .

اما ویژگی های پشتیبان شبکه وانیاتک :

صبر

پشتیبان های وانیاتک با حوصله به تمام مشکلات کاربران رسیدگی کرده و پاسخگوی سوالات آنها هستند.

نظم

رعایت انضباط فردی مثل زمانبندی ، الویت بندی و ... در کارها از ویژگی های بارز پشتیبانی شبکه وانیاتک است.

قدرت برقراری ارتباط

از ویژگی های بارز تیم پشتیبانی شبکه وانیاتک این است که به راحتی با کاربران و مدیران شرکتها ارتباط برقرار میکنند.

اعتماد بنفس

گاهی اوقات مشکلات و چالش هایی سر راه یک پشتیبان شبکه قرار میگیرد که در صورت نداشتن اعتماد به نفس ممکن است باعث بروز مشکلات بزرگتری شود . از ویژگی های بارز پشتیبان شبکه ما اعتماد به نفس بالای آنهاست .

قدرت بیان خوب

کارشناسان پشتیبانی شبکه وانیاتک میتواند خیلی ساده و روان در مورد مشکلات کاربران آنها صحبت کنند و یا راهکارهای خود را به صورت واضح یا قابل فهم به مدیران یا افراد مرتبط توضیح دهند .

انجام کار گروهی

خدمات شبکه یک کار تیمی ست و برخی مواقع دو یا چند نفر همزمان باید روی یک پروژه یا موضوعی کار کنند.کارشناسان و پشتیبانان شبکه وانیاتک خلاقانه و بسیار ماهرانه باهم جهت پیشبرد منافع شما در کنارهم کار میکنند.

_

قرارداد پشتیبانی شبکه :

_

زمانی که یک شرکت یا سازمان پس از تحقیقات خود در زمینه انتخاب شرکت خدمات پشتیبانی شبکه مناسب تصمیم خود را گرفت و قصد امضا قرارداد پشتیبانی شبکه با وانیاتک را گرفت . ما براساس تعداد تجهیزات ، سرور ، کامپیوتر و … ، انتخاب خدمات درخواستی مشتری ، راهکارهای موجود و متناسب با آن شرکت ، میزان بودجه ، میزان مراجعه کارشناس و موارد دیگر که داخل پلن های پشتیبانی شبکه موجود است در کوتاهترین زمان ممکن هزینه را اعلام کرده و قرارداد پشتیبانی شبکه را ارسال میکنیم.قرارداد های پشتیبانی شبکه وانیاتک برای مطمئن ساختن مشتریان عزیز از صحت کیفیت خدمات پشتیبانی وانیاتک دارای توافقنامه سطح خدمات یا همان LSA هستند شرکتها میتواند درصورت عدم دریافت خدمات طبق LSA ضرر و زیان دریافت کنند.

قیمت پشتیبانی شبکه :

شاید پیش خود فکر کنید تنها چیزی که در تعیین قیمت پشتیبانی شبکه مهم است ، نوع خدماتی ست که یک شرکت پشتیبانی شبکه به شما میدهد ، اما موارد دیگری هم در قیمت پشتیبانی شبکه دخیل هستند . باید به نکات زیر توجه کنید .

  • شرکت شما در کجا مستقر هست و میزان فاصله جغرافیایی شما
  • تعداد کامپیوترها ، تعداد سرورها ، تعداد پرینتر، اسکنر و سایر تجهیزات شبکه
  • پیچیدگی های شبکه و سرویسهای مورد استفاده
  • تعداد مراجعه کارشناس پشتیبانی شبکه در ماه
  • زمان درخواستی خدمات غیر حضوری پشتیبانی شبکه (24/7 -- 12/7 – 24/5  - 12/5)
قیمت پشتیبانی شبکه

شرکت پشتیبانی شبکه وانیاتک هزینه ای بابت کرایه های سفر در تهران و کرج به قرارداد اضافه نمیکند و تنها در صورت ارائه خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه در خارج از محدوده مشتری با هماهنگی قبلی مشتری کرایه اضافه میگردد.

انواع روش های پشتیبانی:

وانیاتک برای ارائه پشتیبانی به مشترین خود از روش های پشتیبانی از راه دور (تلفنی و ریموت ) و پشتیبانی حضوری (از طریق حضور در محل) استفاده میکند .

هرچه تعداد مراجعات حضوری در ماه بیشتر باشد هزینه های پشتیبانی شبکه هم بیشتر میشود وانیاتک برای کاهش هزینه هم روش دیگری دارد که بدون مراجعه حضوری از طریق ریموت مشکل آنها را برطرف کند که هزینه آنها به یک سوم کاهش پیدا میکند و میتوانند برای مراجعه حضوری فقط زمانهایی که لازم دارند درخواست کرده و هزینه همان را بپردازند.

تعرفه های خدمات پشتیبانی شبکه وانیاتک

ما با برنامه ریزی دقیق و بررسی های گسترده ، تمام نیازهای آی تی شرکتها را در قالب  پلن های متفاوتی  برای تامین تمامی نیازهای مشتریان خود ارائه کرده ایم  و شرکتها میتوانند براساس نیازهای خود وبا در نظرگرفتن بودجه مناسب یکی از این پلن ها را برگزینند .

تعرفه پشتیبانی شبکه