5
(3)

خرید آنتی ویروس 

” خرید آنتی ویروس “ باید از طریق مقایسه و رتبه بندی سالیانه دو موسسه معتبر بین المللی Av-test و Av-comparatives که طبق آزمایش های مختلف در پایان هر سال میلادی آنتی ویروس برتر را معرفی می کنند انجام شود .

هم چنین بهتر است از شرکت ها یا فروشگاه های مجاز خرید آنتی ویروس خود را انجام دهید ، زیرا همانطور که در صفحه امنیت شبکه گفته شد، مقابله با تهدیدها در اولویت تمام فعالیت هاست . 

فروشنده آنتی ویروس باید به شما ضمانت بدهند لایسنس آنتی ویروس مورد نظر اورجینال بوده و آپدیت های آن مستقیما از سایت اصلی دریافت میشود .

خرید آنتی ویروس

آنتی ویروس چیست ؟

آنتی ویروس یک ابزار نرم افزاری قوی ، جهت برقراری امنیت اطلاعات است .

خرید و نصب آنتی ویروس جزو خدمات شبکه وانیاتک محسوب می شود .

از آنتی ویروس ها در یک شبکه کامپیوتری با تعداد زیادی کامپیوتر و سرور ، برای محافظت از اطلاعات و داده ها در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها، بدافزارها ، تروجان ها، حملات فیشینگ، حملات هرزنامه و سایر تهدیدات ، استفاده می شود .

فراموش  نکنید در هنگام خرید آنتی ویروس ، امکانات و قابلیت های نسخه های مختلف را بررسی کرده  و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید . 

اهمیت خرید آنتی ویروس

با توجه به اهمیت وجود آخرین آپدیت های آنتی ویروس ، خرید آنتی ویروس امری حیاتی به نظر می رسد ، مخصوصا برای شرکت هایی که با داده ها سروکار دارند و در معرض خطر ویروسی شدن اطلاعات و … هستند .

متاسفانه برخی از شرکت های فروشنده آنتی ویروس با دستکاری کدهای مربوط به آنتی ویروس ها و لایسنس ، لایسنس غیر اورجینال به مشتریان خود می فروشند و یا یک لایسنس را به چندین شرکت مختلف می فروشند که در نهایت لایسنس آنتی ویروس ها بلاک می شود .

همیشه برای تهیه آنتی ویروس ، باید از معتبرترین و مطمئن ترین شرکت ها یا فروشگاه خرید آنتی ویروس خود را انجام دهید تا بعدا به مشکل برنخورید .

ویروسی شدن یک سیستم علاوه بر بر این که عملکرد سیستم را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را کند می کند ، ممکن است از نظر امنیتی کسب و کار شما را تهدید کند .

خرید آنتی ویروس کسپر

چرا خرید آنتی ویروس ؟

یک سرور و کامپیوتر بدون آنتی ویروس همانند یک خانه بدون درب و قفل مناسب می باشد که ،  در نهایت همه دزدها و سارقان به سمت خانه سرازیر هستند .

به جز این ها خرید آنتی ویروس مزایای دیگری دارد.

مقابله با کندی  :

اگر آنتی ویروس مناسبی نداشته باشید ، ممکن است کامپیوتر شما ویروس بگیرد و به شدت کند شود. بنابراین باید آنتی ویروس مناسبی تهیه و نصب شود  .

از دست رفتن اطلاعات :

گاهی اوقات ویروسی شدن سیستم باعث از بین رفتن اطلاعات می شود ، در این مواقع حتی اگه پس از ویروسی شدن  ، آنتی ویروس هم نصب کنیم ممکن است نتوانیم مانع از دست رفتن اطلاعات شویم .

کرش کردن :

در صورت عدم خرید آنتی ویروس ممکن است سرور یا کامپیوترهای شبکه ویروسی شوند . اگر این اتفاق بیفتد ممکن است به دلیل تحت تاثیر قرار گرفتن فایل های سیستمی ویندوز ، شاهد خطاهای متفاوتی باشیم .

فلج شدن سیستم :

عدم وجود آنتی ویروس مناسب ، ممکن است باعث شود نتوانید به درستی از سیستم یا اینترنت استفاده کرده و فعالیت های خود را انجام دهید . 

مقابله با تبلیغات اسپم :

شاید باورتان نشود ، بیش ترین آسیب به کامپیوترها از سمت وب بوده ، و از طریق نمایش تبلیغات مزاحم و کلیک کاربران بر روی لینک های درون آنها اتفاق می افتد.

آنتی ویروس ها جلوی ورود این نوع بدافزارها را می گیرند .

امکان کنترل پورت های کامپیوتر و سرور ها :

آنتی ویروس ها از ویروسی شدن کامپیوترها از طریق فلش و هارد دیسک ها در شبکه ها جلوگیری می کنند ، به همین دلیل می توانند به مدیران آی تی شرکت کمک کنند.

کنترل ترافیک :

بعضی از ورژن های آنتی ویروس ها خود دارای فایروال هستند و می توانند در کنار آنتی ویروس ، از داده ها و شبکه شما محافظت کنند .

کنترل دسترسی به اینترنت :

آنتی ویروس ها می توانند سایت های مخرب را از سایت های سالم تشخیص دهند و رفتار کاربران در استفاده از این سایت ها را کنترل کنند.

محافظت از پسوردها :

برای اینکه پسوردهای مهم شما قابل هک شدن نباشد ، آنتی ویروس نقش بسیار مهمی می تواند ایفا کند.

خرید آنتی ویروس از وانیاتک 

اگر به دنبال یک آنتی ویروس کارآمد با هزینه مناسب و لایسنس اورجینال هستید ، خرید آنتی ویروس از وانیاتک برای شما بسیار سودمند خواهد بود .

ما آماده ی خدمات رسانی در زمینه تهیه و نصب آنتی ویروس برای شما مشتریان عزیز هستیم .

خرید آنتی ویروس از وانیاتک

چقدر این مقاله برای شما مفید بود?

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید .

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 3

اولین نفری باشید که امتیاز می دهد.